Noah, älskade Noah

2020-02-11 @ 22:02:37
Hej!
Tänk att bebis snart är 4 månad, vår lilla bebis. Vi var på BVC igår där de bland annat vägde och mätte. Nu väger han 5655g och är 63 cm lång. När han föddes vägde han 3092g och var 50 cm. Tiden går fort men jag njuter varje sekund för lite mer än en vecka kom han på att man kan rulla från rygg till mage vilket är hel festligt enligt Noah själv och gör gärna det många gånger. Han är så duktig :)
 
älskade barn
 
Vill så gärna blogga mer kontinuerligt men glömmer bort, det är ju så himla kul att gå tillbaka senare. Kanske ska sätta ett alarm att blogga det ska jag nog faktiskt göra då kommer jag ihåg det bättre. Skulle det vara så att jag inte har något att skriva den dagen så gör det ju inget då påminner alarmet bara bästa dag igen! Det får bli så vi hörs förhoppningsvis i morgon igen då.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0