200212 - Jag är så trött

2020-02-12 @ 22:33:00
Hej
Är det småbarnslivet som gör en påmind, men ska ju inte klaga han sover otroligt bra på nätterna. Somnar vid ca 22.30 ger mat vid 22, dvs just nu sover han på mitt bröst i ca 20 min innan jag lägger honom i sängen. Ibland vaknar han vid 00-01 då kan man ibland lägga en hand på honom eller ta upp honom och gå runt i ca 5 minuter för att sedan lägga ner honom igen  sedan vaknar han allt mellan 03-06 oftast vid 04 då tar jag upp honom och lägger honom i vår säng där vi ammar och sover vidare! Det är just på förmiddagen typ mellan 9-13 jag är så trött, vet inte om det är en period bara...
 
Annars idag har vi haft en bra dag, plockat lite här hemma och fixat vilket vi fortsätter med imorgon måste jag bara göra lite bättre, haha. För vi får besök strax innan 14 imorgon av en kompis till mig, ska bli jätteroligt och mysigt :)
 
Nej nu ska jag sitta här men bebis på bröstet en stund till sedan ska vi sova! 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0