181126 - Måndag

2018-11-26 @ 20:56:19
Hej!
Idag är det måndag, måndagar är inge roliga vi har alltid arbetstid till 18:30, då vi har möte mellan 16:30-18:30. Dagen har ändå gått relativt fort, vilket är skönt. Detta resulterar ju i att kvällen när man kommer hem inte görs så många knop, utan det blir typ att få i sig lite mat, kanske duscha sen sova. Ligger just nu i sängen och ska gå och ta en smörgås sedan ska jag lägga mig i sängen igen och sova.
 
Jag börjar vid 9:00 i morogn och sedan stänger jag. Skönt att börja senare men trist att stänga. Men jag det blir ju lite sovmorgon i alla fall, så åker väl hemifrån runt 8:30. Då går jag upp kankse vid 7:45 förhoppningsvis.
 
min vy just nu!
 
Ha det bra så hörs vi här igen imorogn, kram
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0