Blogginspiration - dag 7

2018-03-23 @ 20:44:00
Dag 7 – Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.

Jag har faktiskt två andranamn det ena är Ida och det andra är Linnea.
 
Vad tycker jag om dem? Jag gillar dem jag tycker båda är vädligt fina namn, sen tycker jag att det passar ihop med mitt vanliga namn Emma. jag är väldigt nöjd över dem. Om jag fick valet att byta dessa namn skulel jag inte göra det, för som sagt jag är nöjd med dem. 
 
Faktiskt så har både Emma, Ida och Linnea legat på topp tre ett och samma år på namntoppen. Lite roligt att jag heter alla tre, kommer dock inte ihåg vilket år men jag tror att det var någon gång i början på 90-talet. 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0