Blogginspiration - dag 2

2018-03-18 @ 14:21:00
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Den personen jag skulle ge vad som helst för att få träffa just nu om det bara vore för en kram. Så är det helt klart min älskade pappa som tog sitt sista andetag den 8 januari 2010. En bit av mitt hjärta kommer alltid att fattas, du är älskad och så otroligt saknad. Du min älskade pappa varör skulle detta ske? Varför är livet så orättvist varför är inte min pappa i livet. Jag har så mycket som jag vill säga, fråga och prata med dig om. Allt som sker med mitt liv, jag kan än idag tänka "jag måste ringa pappa" men inser sen att det kommer inte vara någon som svarar. De tog mig ett antal år att ens ta bort ditt nummer från mobilen, jag önskade varje dag och gör fortfarande fast jag vet att det inte kommer hända att du kommer tillbaka. Vill bara blunda och vakna ur denna mardröm och att allt ska bli som de varit att du finns här hos mig. Jag vet dock att du även fast du inte är här i verkliga livet, så finns du alltid med mig varje dag, varje sekund och du vakar över mig från himlen.
 
Du är fantastisk på alla sätt och vis, älskade ängla-pappa
/din dotter Emma
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0