180610 - Söndagkväll

2018-06-10 @ 19:49:53
Godkväll!
Det har hunnit bli söndagkväll och imorgon är det dags för jobb igen. Skönt att träffa lite folk, haha efter en helg hemma själv. Helgen har ändå varit bra, det har varit fint väder och jag har mest tagit det lugnt. Vi får se vad veckan har att erbjuda jag vet i alla fall att Mattias kommer hem en sväng igen på torsdag kväll!!!
 
Annars så nu på kvällskvisten har vädret bjudit på regn och åska vilket gjorde att det blev mörkt så tände ljus i mina nya lyktor som jag har köpt på Ullared. Superfina. Nu ska jag ta lite kvällsgott och kika lite på tv innan sängen kallar, börjar jobba 8:00 imorgon.
Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0