181214 - 10 dagar kvar

2018-12-14 @ 21:55:52
Hej!
Vad händer, vart har december tagit vägen? Det är idag 10(!!!) dagar kvar till julafton, jag längtar jag tycker julafton är så mysigt. Jag har ju dock inte så mycket julkänsla, men tror det är för att det är ju ingen snö ute. 10 dagar kvar till jul och ingen snö, bara för ett par dagar sedan spöregnade det ute...
 
I dag är det i alla fall fredag och jag har haft stängning på förskolan, så har jobbat mellan 9:30-17:30. Det var slut på barn vid 17 tiden, vilket var skönt! Jag ser fram emot en helg nu, ska handla lite julklappar och bara ta det lugnt. 
 
På tal om julklappar vad ska man önska sig och vad ska man köpa? Det är fråga som uppstår VARJE jul. Det brukar ju alltid lösa sig tillslut. Ska se om jag innan jag ska sova kan googla runt på lite julklappstips både till mig själv och till andra. Vi hörs imorgon. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0