181205 - onsdag

2018-12-05 @ 20:14:53
Hej
Idag är det onsdag, skrev aldrig igår... jag kan i alla fall berätta att föreläsningen var bra, bland de tre vi har varit på vad denna den bästa. 
 
Idag då istället, varit på jobbet mellan 7-15 det har varit en bra dag. Det är dock att de varit lite magsjukefall, inte på förskolan men de har ringt in. Nu hoppas vi på det bästa att man inte blir smittad. 
Det är detta som är så svårt att blogga jag har ju inte jättemycket att säga, jag jobbar hela dagen sen på em/kvällen beroende på när jag slutar så äter vi middag sen tar vi det bara lugnt. 
 
Snart är det helg så då kanske det händer lite mer. Vi hörs imorgon. Kram

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0