181202 - Första advent

2018-12-02 @ 21:23:48
När första ljuset brinner står julens dörr på glänt
och alla är så glada att fira få advent.

Hej!
Idag är det första advent. Jag har städat och julpyntat hela lägenheten så nu är den redo. Det är så otroligt mysigt när julsakerna kommer upp, det blir ett annat ljus och en annan värme i lägenheten.
 
 
 
Annars väntar en ny vecka imorgon, vi har dock planeringsdag på jobbet vilket innebär att förskolan är stängd för barnen och vi ska planera och göra saker. Ska bli skönt, så mellan 7:30-16 är jag på jobbet. Skönt med kort måndag, annars brukar vi ju jubba till 18:30 på måndagar. I stället blir det en lång tisdag då vi ska på föreläsning mellan klockan 17-19.
 
 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på mobilen innan jag ska sova. Puss 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0