170901 - Sommaren är officiellt slut

2017-09-01 @ 11:35:36
Hej!
Idag går vi in i september, vilket betyder att sommaren är officiellt slut. Nu går vi mot lite mörkare tider. Hösten är ju dock väldigt fin den också, när träden ändrar färg och när man kan börja tända ljus på kvällarna.
 
Annars idag det är ju som sagt 1 september och jag och min fina sambo firar 5 år tillsammans idag. Det ska vi fira med en hotellvistelse senare idag vi åker härifrån strax efter 2 tiden och inchekning på hotellet är vid 15 tiden. Sen i kväll blir det att äta på Church street saloon som ligger här i Gävle. Jag ska försöka ta lite bilder så kan jag skiva något inlägg senare i helgen. Nu tillbaka till plugget ett tag till innan helgen börjar. 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0