171130 - sista november

2017-11-30 @ 21:30:34
Hej!
Nu är det såhär det är 1:a december imorgon. När hände detta?
 
I alla fall, mina dagar består mest av en massa plugg, jag har dock bestämt mig för att göra opponeringen i januari i ställer för december. För jag kommer inte hinna annars, men det känns bra ändå! Jag vill endå göra ett arbete som jag är nöjd med och som jag är inläst på och så vidare.
 
 
Så här som bilden ovan visar ser vårt köksbord ut just nu och har gjort den senaste veckan. Måste dock plocka iordning så jag får upp lite julpynt som adventsljussstaken, för på söndag är det första advent!
 
På tal om december, advent och allt allt som hör december till. Jag vill göra någon form av julkalender från och med imorgon fram till 24 december. Ska fundera ut något roligt, tänkte i alla fall ett inlägg per dag men att de kanske har olika teman eller liknande. Får fundera ut något bra!
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0