171115 - i soffan

2017-11-15 @ 09:26:00
Hej
Sitter just nu i soffan där jag försöker komma någonstans med mitt examensarbete, som ska vara klart om en månad. Det går framåt bara det att det går sakta framåt, det är så mycket som sak skrivas, ändras lägga till och så vidare. Det är bara att köpma på så ser man snart slutet på tunneln. 
 
Annars då så är det bra, första snön har fallit som även ligger kvar på backen och har förvandlat den gråa vardagen till lite mer ljus. Så det är härligt, dock ska de bli regn om ett par dagar så då försvinner snön lika snabbt som den kom. Jag hoppas dock att det blir en riktig vinter i år med en massa snö och kasnke en tempratur på -10 grader behöver inte vara mer. 
 
Nej nu tillbaka till plugget några timmar till. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0