170326 - återigen söndag

2017-03-26 @ 21:31:41
Hej
Då har det blivit söndag kväll inge, varför ska helgen gå så ofantligt snabbt? Det är fruktansvärt irriterande i alla fall. Ja ja, ny vecka med nya möjligheter brukar de ju heta... 
 
I morgon är det dags för 3:dje veckan på VFU och måndagen börjar med att vara där till klockan 18:00, tagga! Aja det är inte hela dagen i barngrupp utan är lite andra saker också sedan på tisdag blir det i stället en kort dag mellan 8-13 sen på eftermiddagen blir det att plugga. Har en massa saker att göra som jag har skjutit upp, bland annat självvärdering samt så måste jag komma på vad jag ska skriva för examensarbete. 
 
Men nu ska jag blåsa håret, ta fram en matlåda sedan borsta tänderna och hoppa i sängen. Förresten idag har de varit 16 grader varmt ute. Helt otroligt!!! Vi hoppas att de håller i sig nu.
Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0