170319 - Söndag kväll

2017-03-19 @ 20:47:39
Hej!
Det var inte igår som jag skrev något här, men ajg har haft fullt upp det har varit mycket i skolan, förra helgen hade jag hemtentamen fredag-lördag och i veckan har jag haft VFU. Så ja min sista VFU period har börjat och jag ska är på en småbarns avdelning, med barn mellan 1-2 år och kommer vara där i 50 dagar. Första veckan började ju sådär bra för här sitter jag och är förkyld... Det är ju mindre kul, men vara käpa sig igenom dagarna när man egentligen skulle vilja vara hemma i sängen och vila upp sig. Men de får man göra på helgen. i morogn ska jag i alla fall vara där mellan 8-14 så relativt kort dag, bra start på veckan. 
 
När jag kommer hem från VFU blir det att försöka leta efter vad man kan skriva sitt examensarbete om, min hjärna står stilla i denna fråga. Men jag måste verkligen komma på något för den 11 april ska man skicka in ett PM om vad man ska skriva om och sådär. 
 
Nu ska jag spela klart fribingot sen slappa tills man ska sova. Denna helgen gick lite för fort.
Men fint väder har det varit i alla fall och rabatten mot husväggen visar vårtecken vilket är härligt. 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0