170615 - "Sommarlov"

2017-06-15 @ 18:35:51
Hej hej!
Nu har jag officielt "sommarlov" om man nu kan kalla det så. jag börjar jobba på Ica vecka 26 så om cirka 1,5 vecka. Så nu först blir et några dagar här hemma i Gävle och över midsommar drar vi till Rättvik med tält och tillsammans med mamma och P. Blir kanon det!
 
Vi måste prata om vädret i Sverige just nu, dagen idag började med ca 23 grader och var väldigt varmt ute, för någon timme sedan kom regnet haha och nu är det mulet igen. Haha svensk sommar? 
jag hade ju förresten min sista dag på VFU igår och jag fick en present från dem på den avdelningen som jag har varit på, jättegulligt! Jag fick en ros och ett anteckningsblock, jättefina! Kommer sakna alla fina människor där både pedagoger och alla barnen. Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0