Julklappar 2016

2017-01-06 @ 22:27:32
Hej!
Jag tänkte visa mina julklappar som jag fick, jag är väldigt nöjd över allting och jag är så tacksam att jag har en sådan fin familj att fira jul tillsammans med. kommer lägga in både egen tagna bilder och ""google" bilder då vissa saker inte gör sig bra på bildern jag har tagit. 
 
 Klockarmband från Daniel Wellington
 Halsduk från gina tricot
 2 filtar från IKEA
 Grytor, 3 pack från IKEA
 
 Supermysiga byxor med får
 Mascara
 Liten After Eight
 Thermo leggings från Rusta
 Presentkort från IKEA
 Presentbox med deo och duschgel
 Stor After Eight
 Hamburgegrill 
 Fjärrströmbrytare, 3 pack från Biltema
 2 st "fårfällar" från Rusta
 Badbomber
 Giving people gåva
 
 
Återigen jag är så otroligt nöjd och glad över alla min julklappar! Så fina grejer och saker som jag verkligen har önskat mig!
 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0