Älskade Pappa

2017-01-08 @ 20:41:00
Idag är det 7 år sedan du försvann från livet här nere på jorden nu sitter du istället och ser världen från ovan och du följer mig vart än jag går! Det är 7 år sedan jag var med om den absolut värsta dagen i hela mitt liv, dagen som vände upp och ner på livet på ett fåtal sekunder ♥
 
Du är så otroligt saknad här och jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig. Om det bara vore för en stund, jag vill säga till dig hur mycket jag älskar dig, vilken fantastisk pappa du är och bara få krama dig och känna din värme. Pappa jag önskar jag kunde berätta allt som jag har hänt, allt som jag har gjort och allt allt allt som hänt de senaste 7 åren. Jag vill att du ska vara en del av det jag tror dock du är det men bara det att du ser allt från ovan och kan inte säga något om de sakerna utan jag kan bara tänka mig. Du är och kommer föralltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Du är min fina ängla-pappa som vakar över mig natt som dag. jag älskar dig något obeskrivligt mycket!
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0