170124 - Ny kurs

2017-01-24 @ 19:07:03
Hej hallå!
Nu är det dags att gå in på temin 6/7 på förskollärarprogrammet imorogn börjar en 30 hp kurs det vill säga den håller på enda fram till sommaren och de ingår även 10 veckor VFU. Men först ett par riktigt jobbiga veckor med en massa läsning, en hel del litteraturseminarium och muntliga redovisningar som toppas av en hemtenta precis innan VFU:n drar igång. Justja sa jag att hemtentan ligger från fredag kl 8:00 till lördag(?) kl 20:00. 
 
Vi börjar i alla fall klockan 11:00 imorogn bara det en väldigt konstig tid, haha. men sedan har vi en föreläsning på eftermiddagen så jag slutar klockan 16. Sedan har jag även lektion på torsdag mellan klockan 9-12. På fredag blir det att plugga hemma, som sagt det är en hel del att läsa. 
 
Nu tänkte jag faktiskt gå och titta på lite tv, vet dock inte om det finns så mycket att titta på och om så är fallet så hittar jag på något annat. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0