170101 - första dagen

2017-01-01 @ 21:54:33

Hej 

Då var det första december och dagen började med att vi vaknade klockan 13, haha men vi gick inte och lade oss förrens vid 03:30 inatt. Idag har vi bara slappat har känns mig sjuk så hoppas det är borta imorgon.

På tal om imorgon så finns de lite saker att göra bland annat måste vi till HSB och få parkeringstillstånd grej, sen skulle vi behöva handla och sedan plugga! Det finns att göra helt klart. Hoppas bara att man kommer upp i bra tid imorgon ska sätta klockan på ca 9. Men vi hade ett fantastiskt nyår igår jag och sambon vi åt god trerätters och bara tog de lungt. Bilder från jul/nyår får jag ta någon dag till veckan.

Nu dags att sova nu hur de ska gå när jag klev upp vid 13 idag! Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0