171216 - Önskelista 2017

2017-12-16 @ 20:59:58

 
 
Detta är lite av de sakerna som jag önskar mig i julklapp år 2017. Det är så otroligt svårt att komma på julklappar, samma sak varje år också. Man har alltid den tanken att man under året ska skriva ner när man kommer på något bra men det glömmer man alltid bort.
 
I alla fall det jag önskar mig är bland annat:
  • Innetofflor
  • Kontakter med fjärrkontroll
  • Blockljus på batteri
  • Presentkort IKEA
  • Presentkort Rusta
  • After Eight (standard, varje år)
  • Svarta mattor
  • Presentkort på HM
  • Ljuslyktor
Detta var dagens inlägg, jag önskar er en fortsatt trevlig lördag. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0