171213 - Lucia

2017-12-13 @ 20:46:31

Hej
Idag är det Lucia och de firar vi med en dag som består av mer plugg. Förlåt om jag alltid pratar om det haha varje inlägg men det är just nu de som cirkulerar i mitt huvud och min vardag. Men snart så är exemensarbetet klart. Tänk också att nu kan man säga att nästa (!!!) vecka är det Julafton. Det är ju helt sjukt. Kommer bli super mysigt, jag älskar julen. Min högsta önskan är dock att jag skulle kunna fira Jul med min älskade pappa att vi dagen innan julafton att vi klär julgranen. Men pappa jag älskar dig och du finns med oss varje dag och varje jul och hela tiden.
 
Lusse Lelle, Lusse Lelle.
Elva nätter före jul.
Lusse Lelle, Lusse Lelle.
Elva nätter före jul.
Nu äro vi hitkomna
så näst före jul.
Nu äro vi hitkomna
så näst före jul.
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0