171208 - fredag

2017-12-08 @ 18:17:00

Hej!
Idag är det fredag äntligen. Det är mycket som har hänt idag, jag har varit på min första arbetsintervju så vi får se hur det går med den, får svar på den nästa vecka. Otroligt spänannde! 
 
Annars så har jag inte varit så produktiv idag på grund av intervjuvn. I kväll är det i alla fall Idol, finalen. Vem vinner Hanna eller Chris? Jag håller självklart på Chris han kommer ju från Lindesberg, som typ är hemma plan. Men också för att han sjunger så sjukt bra. jag tycker dock att Hanna också är grym och om hon vinner blir jag glad över det också! Vi får se vad som sker klockan 20:00 sker det!
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0