171201 - första december, nedräkningen börjar

2017-12-01 @ 22:14:44

Hej
Idag är det den första dagen på december månad. Enligt mig en otroligt mysig månad, dock behövs det mer snö. Bara för någon dag sedan hade vi spåregn i två dagar. Men idag så fall snön små, små flingor. men inga mängder. Så när kommer snön till Gävle, vet att många andra platser i Sverige har fått en del snö. Jag hoppas de kommer snart i alla fall, så det blir lite mer vinter känsla. För nu känns det inte alls som om det är jul om 23 dagar. 
 
Annars så är det fredag idag och äntligen helg. Ska bli skänt att inte behöva plugga utan kunna ta det lungt. Att kunna göra lite vad man vill och inte behöva ha stressen och pressen att man måste plugga eller prestera. Så det ska bli skönt!
 
Jag har i alla fall julpyntat och lite mer blir det imorgon. Bland annat så ska ljusslingan upp på balkongräcket, måste dock hitta ljusslingan först. Haha trodde de låg i jullådan men där låg den inte, så det ligger nog i någon låda här. jag har dock mina aningar, så det löser sig. 
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0