170413 - påsk

2017-04-13 @ 20:38:25
Hejhej!
Det är fullt upp på praktiken känns som jag mer eller mindre går upp, går till praktiken, är där hela dagen, går hem, äter och sedan sover och sedan upprepas detta. Menmen, dagarna rullar i alla fall på.
 
Vi har i alla fall klivit in i april och idag är det skärtorsdagen vilket innebär att det är påsk denna helg vilket i sin tur betyder långledigt, då man är ledig fredag, lördag, söndag och måndag. Så otroligt skön, jag ska njuta till max!
Vi ska faktiskt är ett litet påskbord på lördag det blir mysigt få se om jag kan ta någon bild. Annars ska vi nog mest bara ta det lungt och kanske hoppas på lite fint vårväder.
Ska försöka skriva ett inlägg i morogn också. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0