161017 - redovisning i skolan

2016-10-17 @ 19:40:33
Hej!
Idag mellan 9-12 har jag varit i skolan där vi har haft redovisning om vårat miljöprojekt som vi har gjort i studiegruppe, det gick bra. Nu kan vi bocka av det på listan, nu är denna kurs också snart slut vi har en hemtenta via Blackboard på torsdag som håller på mellan 9-12 sen börjar en ny kurs på fredag.
 
I morgon och på onsdag blir det att läsa boken Ekologi - en introduktion som då tentan ska grundas på. Blir intressant att se hur den ser ut. 
 
Annars så under veckan senast 19 sak jag försöka leta på 50 bilder och skicka iväg på framkallning. Kanske visar vissa bilder som jag ska skicka iväg. Nu ska jag kolla lite youtube. Puss
 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0