Linas matkasse #2 och #3

2016-11-06 @ 12:46:07
Hejhej! 
Här kommer resultatet på de två sista maträtterna vilket är Tagliatelle sgombro med tomatsås och mozzarella blev otroligt mycket mat dock var det jättestarkt så de gick knappt att äta. Sedan tyckte vi att sgombro (som är makrillfile) inte tillförde så mycket hade varit godar med någon sorts kryddkorv. Så betyg på denna måltid får tyvärr bli en 1:a på en skala mellan 1-5.
 
Andra och sista måltiden i kassen var Sötsyrligt dillkött på kalkon med selleri och matvete. Denna var helt okej, dock tycker vi nog att vanligt ris skulle ha varit godare till denna rätt. På en skala från 1-5 får den en 3:a varken eller. Hade kunnat gjort den igen men då modifierat den lite grann.
 
 
Sammantaget tycker jag tyvärr att kassen inte levde upp till mina förväntningar samt att jag tycker inte den är värd priset på 619:- vi betalade 299:- som var ett prova-på-pris vilket jag tycker är ett mer lagomt pris. Det har varit roligt att testa men jag tror inte vi kommer testa igen, vi får se.
Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0