161111- Fredagsmyyyys

2016-11-11 @ 20:38:28
Hallå
Idag är det fredag och jag har haft lektion i skolan där vi redovisade ett grupparbete. Därmed har vi avslutat ännu en 5 hp kurs och på måndag börjar sista kursen för denna termin en 15 hp kurs. Vi får se vad den har att erbjuda.
Har dock två uppgifter som ska lämnas in senast söndag, de är klara och behöver bara läsas igenom så det ska jag göra på söndag. För imorgon lördag har vi en plugg-fri dag och därför sak vi bland anant åka till Ria secondhand sedan en sväng till Valbo köpcentrum, annars blir det mest att ta det lugnt!
 
Spelar just nu fribingo på bingolotto.se. Spännande är det och jag hoppas ajg vinner i onsdags vann jag 4000:- haha var helt sjukt!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0