Hejhej - 160517

2016-05-17 @ 20:06:53
Hej!
Idag är det tisdag och jag har haft en eftermiddags lektion mellan 13-16 var dock redan i skolan vid halv 11 och pluggade lite. Föreläsningen var dock sådär...Nu är det dock ingen föreläsning förrens om en vecka så nu blir det hemstudier ett tag vilket innebär LÄSA, LÄSA och LÄSA lite mera. Imorgon ska jag följa med Mattias till arkiv Gävle för att plugga han för en B-uppsats utifrån matriklar och liknande så ska hjälpa han lite. Blir en sväng förbi Ria (som ligger i samma hus) och om jag har tur även Erikshjälpen men Ria blir det i alla fall sedan lunchar vi på stan innan vi åker hemmåt och pluggar. 
 
Det är svårt att ha något intressant att skriva om märker jag, haha! Måste även uppdatera om födelsedagspresenterna jag fick när jag fyllde år. Håll ut, det kommer.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0