En månad försent - födelsedagspresenter 25 år!

2016-06-05 @ 20:02:00
Hej!
SOm sagt en månad försent eftersom jag fyllde 25 år för exakt en månad sedan och jag har helt glömt bort att visa mina födelsedagspresenter så ska jag visa dem nu. Jag hade kalas här och mamma, mina syskon, ted, mina mostrar (utom Å som var i Italien) och Ellinor kom hit och firade mig. Jättemysigt var det och mamma kom en dag tidigare och stannade till fredag. Sedan samma dag som mamma kom hit kom även svärföräldrarna förbi så det blev fika då också. Det som inte kom med på bilden som jag redan hade lagt ner i plånboken var ett presentkort på Ikea från svärföräldrarna.
 
 
Det som inte syns på bilden så tydligt och som jag fick från syskon, mostrar, kusiner och mamma och peter var en klocka från DW - Daniel Wellington. Som jag tänkte visa en närmare bild på nedan. Jag fick även från vårat lokala Ica här i Sätra en födelsedagspresent besående i en tårtspade och en tårta. Jag måste säga att jag är så tacksam till alla som kom hit och alla presenter som jag fick.
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0