160606 - godmorgon på Sveriges nationaldag!

2016-06-06 @ 09:34:05
Godmorgon!
Eller ja godmorgon och godmorgon har varit vaken ett tag, hunnit äta frukost och har nu börjat plugga för ett tag sedan och har redan hunnit skriva nästan 4 rader. Jag måste bara prata om en sak under mina snart 2 år på Högskolan i Gävle har jag altid skrivit inlämningsuppgifter med teckenstorlek 12p som är vanligast, men varför ska alla lärare ha han vi har nu måste vara lite speciell och säga att vi ska ska skriva med teckenstorlek 11p. Varför kan man fråga sig och de frågar jag också mig!? 
 
I alla fall idag är det måndagen den 6 juni och det innebär att det är Sveriges nationaldag idag. Hur firas DU den? Jag ska då plugga och funderar på att baka något roligt eller ta upp en muffins från frysen jag tror de blir det senare alternativet. Nej åter till plugget kikar in senare med ett inlägg. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0