160604 - lördag

2016-06-04 @ 19:06:30
Hej!
Idag är det lördag och min dag består av plugg, har en hemtenta fram tills på fredag och den är sjukt svår. Så jag vet vad jag kommer göra på dagarna/kvällarna framöver. Ska dock försöka skriva något inlägg varje dag får se om jag kommer ihåg det. Tar nog kväll nu från plugget och går upp vid 07:00 imorgon för att kunna plugga hela dagen. Jag var till affären idag och skulle handla men glömde såklart en sak så jag fick gå tillbaka igen. På vägen hem passade jag på att ta lite bilder på blommorna som växte, tyckte de var så fint när de både var gula och vita blommor tillsammans. 
Puss
 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0