160601 - på promenad

2016-06-01 @ 20:10:17
Hej hej
Idag anser jag att de officiellt är sommar i och med att det är första juni idag. Gävle bjuder faktiskt lyckligtvis på kanon väder idag, klockan har passerat 20:00 och temperaturer en ute ligger på 19,8 grader. Helt otroligt skönt hopps de håller i sig nu bara, dock kommer jag spendera kommande vecka till största del inomhus då jag har en hemtenta.

Men tillbaka till idag jag och Maria har varit ute på en promenad i värmen och mest tagit det lugnt.  Helt enkelt en slappdag. Imorgon är det dags för skola har en gruopredovisning, det är även sista lektionen på hig för denna termin, då hemtentan skrivs ja hemifrån! Nu tänkte jag gå och blåsa mitt hår och sen får jag se vad jag gör resten av kvällen. Tänkte avsluta detta inlägg med en bild från vårat promenad.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0