160711 - regn, regn och mera regn

2016-07-11 @ 18:11:17
Hej hej!
Idag är det måndag och som jag skrev igår så är jag ledig idag, otroligt skönt har dock inte gjort så mycket idag men det är kanske så en bra och framförallt ledig dag ska se ut? Imorgon däremot kommer jag befinna mig på Ica från 9-20 så ja jag vet ju vad jag gör då i alla fall. Sedan på onsdag är jag ledig igen. Men tillbaka till dagen som inte är sut ännu några timmar kvar innan jag åste gå och lägga mig. det har i princip regnat hela dagen idag, åkte till affären vid ca 11 tiden då var de uppehåll så jag passade på att åka, tänkte att de var klokt men när jag kom ut från affären och när jag parkerade utanför huset så hällregnade det. Jag satt kvar i bilen i hopp om att de skulle sluta vilket de inte gjorde så var bara att springa in ändå. 
 
Nedan kan nu se en bild jag tog innifrån bilen helt otroligt vad mycket regn. Aja det var lite uppdate om min lediga dag som jag nu ska fortsätta njuta av. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0