Åter till vardagen

2016-01-04 @ 12:00:54
Hej Hallå!
Nu försöker vi återvända till en normal vardagsrytm efter 2 veckor med jul och nyårsfirande. Nu måste man ta tag i sådana där vardagliga sysslor så som plugget som har legat och hängt ovanför en under jul/nyår men nu är det dags att ta tag i det! Dock är det väldigt trögstartat.
 
Det är bara kämpa på har i princip hela denna vecka på mig så det löser sig nog, med dessa ord ska jag nu gå tillbaka till plugget och snart blir det att laga lite lunch också. Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2016-01-05 @ 12:22:59

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0