Byte av golv

2016-12-07 @ 17:42:00
Hej hej!
Jag tror jag sa för ett tag sedan att vi skulle få nya golv i vårt kök samt ett av sovrummen sov vi har som arbetsrum. Sagt och gjorde de ringde i fredag och sa att de skulle komma på onsdag (7 december) det vill säga idag. jag tänkte visa er lite förbilder, så får ni efterbilder någon dag nästa vecka så får ni se när vi har inrett med möbler också så. I nästa vecka kommer även våran nya soffa så jag tänker att de blit lite före efter bilder på vardagsrummet också.
 
I alla fall så här såg vårt kök ut innan golvbytet:
 
Här är vårt arbetsrumm innan golvbytet, den runda fläcken precis innanför dörren är att hon som bodde innan hade lagt bildäck där. 
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0