Onsdag kväll - 160413

2016-04-13 @ 21:18:00
Hejhej
Idag är det onsdag och mer än halva veckan har gått snart är det helg igen och denna helg blir betydligt lugnare än förra helgen. Vi flyttade ju till en annan lägenhet så hela helgen gick åt till att packa och flytta och packa upp allt. Vi är nästan klara bara lite kläder som ska in i klädkammaren damt handdukar/sängkläder som ska in i ett skåp men det fixar vi i helgen. 
 
Annars så rullar dagarna på med VFU dock är det bara 2,5 vecka kvar det hår fort när man har roligt! Imorgon är jag där mellan 9-17:30 och fredag kör jag kortdag mellan 7:30-13:00. I helgen som jag nämnde ovan blir det att ta tag i garderob/sängkläder annars ta det lungt vi har även tänkt att åka till Ikea samt några secondhand butiker här i stan blir Ria och Erikshjälpen. 
 
Det var lite uppdatering om vad som händer just nu! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0