Torsdag, 24 september

2015-09-24 @ 20:12:27
Hej
Idag är det endast tre månader kvar till Julafton, lite längtar man faktiskt det är så mysigt med jul. Kan dock hoppas att det är lite mera snö än de var förra året. Inte bara på jul utan att vi får en riktig vinter. Så man får lite julkänslor. Men först vill jag ha en fin höst, man börjar se nu att träden börjar ändra färg, dock har Gävle idag bjudit på riktigt höstväder med regn och rusk. Vi hoppas på bättre väder imorgon.
 
På tal om imorgon så har jag först 6 timmars dramalektion sedan åker jag mot Kopparberg, så det är dags för den årliga Kopparbergsmarken. Därför hoppas jag på fint väder i helgen såg ut som de kunde bli det i alla fall inge regn. Det är bara hålla tummarna att det blir så. 
 
Nej nu ska jag gå och fortsätta packa så jag är klar med det så jag slipper göra det imorgon. Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0