Hejhej

2015-09-21 @ 21:55:17
Då var det måndag igen, helgen gick väldigt fort. Vi köpte i allafall en ny säng i lördags tog ca 6 timmar att montera ner den nya, köpa en ny samt montera ihop den nya. Men nu är den på plats ska se om jag kan ta en bild imorogn när jag kommer hem från skolan. Är för mörkt att ta en bild nu. Annars så skulle vi ha haft drama i skolan idag en heldag dock dök inte läraren upp hon hade glömt att vi hade lektion så vi satt ca 1 timme och väntade utanför klassrummet sen fick vi en liten uppgift att göra. Så var hemma igen redan innan 12, var skönt då hann jag läsa lite också.
 
Imorgon är det dags för musiklektion likaså på onsdag. Det vill säga två heldagar nu i skolan, hoppas dem går fort. I helgen åker jag till Kopparberg och spenderar lite tid där är borta från fredag-måndag. De är ju den årliga Kopparbergsmarken. Så blir att springa runt där. Ska bli riktigt kul!
Nu är det dock dags för sängen. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0