Hej hej

2015-09-08 @ 14:55:06
Idag är det tisdag och jag har varit i skolan tillsammans med en klasskompis och vi har gjort klart en gruppuppgift där vi skulle göra ett kulturbesök. Den ska redovisas på måndag så fram tills dess blir det annat plugg, ska läsa en del i en bok inför ett kommande litteraturseminarium som vi kommer ha nästa vecka. Kommer vara i skolan varje dag nästa vecka måndag-fredag 9:00 till 15:30. Jag som är van från tidigare kurser att antingen ha förmiddags eller eftrmiddags lektion. Det kan bli spännande!
 
Igår var jag förresten och besiktade bilen, vilket gick bra. Nu får den gå ett år tills innan de är dags för en koll igen! Nu är det dags att dyka ner i kurslitteraturen så bjuder på en bild från igår när jag stod och väntade på att de skulle bli min tur.
Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0