Hej - 151015

2015-10-15 @ 20:45:00
För det första vilken träningsverk jag har efter att ha haft rörelse i två dagar i sträck! Helt sjukt...
 
Från och med måndag börjar 2 skrivarveckor så då är det en del skrivuppgifter som ska göras. Samt ett seminarium i grupp som vi redan på måndag ska fixa. Sen ska jag försöka komma på en lek som inte redan finns till rörelseredovisninge. Man får ta delar från andra lekar och sätta ihop till en ny lek så vi får se vad jag hittar på!
 
Idag har jag tvättat och sedan har vi mest tagit det lungt. Imorgon är det fredag IGEN vart tar veckorna vägen? På lördag ska jag och älskling först åka ut till Mackmyra och ta lite höstbilder och promenera runt sedan på kvällen ska vi nog åka till O´learys och äta sen blir det nog något avsnitt av Blacklist som vi har börjat titta på. 
 
Bjuder på lite höstbilder från de senaste dagarna, tagna med mobilkameran.
 
 
 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0