Dagens lista - tisdag

2015-10-13 @ 19:14:08
Hej!
Kollade runt lite på bloggen och kategorier och hittade då dagens lista som jag använde flitigt tidigare. Tänkte att jag slänger upp en idag också.
 
Dagens låt: Hmm, faktiskt ingen speciell.
Dagens dusch: Om ungefär en kvart ska jag gå inte och ta mig en dusch.
Dagens frisyr: Uppsatt, i och med dagens rörelselektion.
Dagens smink: Mascara.
Dagens kläder: Träningskläder, på grund av dagens lektion.
Dagens händelse: Att hoppa dubbelhopprep, minnen ♥
Dagens planer: Dagen är snart slut, men resten av timmarna som är kvar på dagen ska jag koka makaroner till matlådor samt duscha.
Dagens vill ha: Lite energi, haha sjukt trött efter dagens lektion.
Dagens saknad: Pappa, ♥
Dagens tråkigaste: Inget.
Dagens måste: Inget.
Dagens dricka: Vatten.
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Kebabsallad!
Dagens mående: Bara dock ont i min rygg!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0