Farsdag

2015-11-08 @ 15:20:00
Hej!
Idag är det farsdag, tyvärr lämnade min pappa denna jord för 4 år och 10 månader exakt idag faktiskt!
 
Helt sjukt att jag levt utan min pappa i snart 5 år var har tiden tagit vägen. Saknar dock han lika mycket då som nu jag har bara lärt mig att leva med en saknad efter honom. Vilket är otroligt jobbigt, det finns dagar som är bättre och sämre dagar där jag bara vill sätta mig i ett hörn och gråta tills alla tårar tar slut och de finns dagar då jag glädjs över den underbar tid jag fick tillsammans med min pappa.
 
Det finns inte ord på hur mycket jag saknar honom och hur mycket jag önskar att han fanns här nere på jorden, det finns inte ord på hur mycket jag skulle kunna göra för att få krama dig, eller bara få säga hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig!
 
Jag var och tände ett ljus på kyrkorården idag för dig, grattis på farsdag.
jag älskar dig
 1950-03-24 - 2010-01-08
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0