11 maj

2015-05-11 @ 11:25:00
Hej!
Idag är de måndag igen och om typ 4 veckor börjar jag troligtvis jobba. Borde få mitt schema idag eller imorgon jag hoppas dock på idag. Är nyfiken på hur de kommer ser ut. Håller tummarna på att de kommer vara bra!!!
 
Annars då ute är det grått och trist börjar bli en vana! Annars så ska jag fortsätta plugga snart. Tänkte bara komma in och ge er en uppdatering. Klockan 14 är det tvättdags, menmen några timmar fram tills dess. Förresten måste visa min tomatplanta har skrivit om den i ett tidigare inlägg nu har den blivit jättestor. Får se om de blir några tomater och om jag får med den till Kopparberg!
 
det är den stora gröna växten!
 
Dags att plugga, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0