Grått och trist!

2015-05-10 @ 11:09:53
Hej!
Vädret är inte helt toppen. Idag vaknade jag av att regnet smattrade mot fönsterbrädan/bläcket. När man kollar ut genomfönstret möts man av stora vattenpölar och grå himmel som vilken sekund som helst kommer släppa ifrån sig en massa regn. Förstår inte vädret att de börjar bli sommar och det är sol vi vill ha!
 
Idag är det söndag och när vädret är såhär tråkigt kommer det nog bli en hel del plugg. Gjorde ju min fenologistudie igår och skrev i hop den, ska dock besöka platsen nästa vecka på måndag sen i slutet på veckan får se vilken dag de blir. Just nu håller jag på och skriver min fröuppgift, går lite segt frammåt men de går frammåt i alla fall. Får se hur långt jag hinner, är ledig imorgon så tänkte skriva den då också och kanske även försöka bli klar med den. För på tisdag ska jag till min VFU-förskola och göra ett experiment om statisk elektricitet tillsammans med två barn som ska spelas in och så. Får hoppas de går bra, är lite nervös faktiskt. Men förhoppningsvis går det bra!
 
Nej tillbaka till word dokumentet och till skrivandet. Kanske skriver något inlägg senare idag. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0