Förlåt

2015-05-28 @ 17:00:42
Hejhej!
Det var ett tag sedan jag skrev ber om ursäkt för det. Men har varit mycket i skolan nu i veckan med redovisningar och exkursioner. Men nu börjar de lugna ner sig en lektion kvar innan sommaren.
 
Jag och Mattias var ju ute och vandrade helgen som var och lovade ju att visa er lite bilder därifrån så de kommer i ett eget inlägg under dagen. Annars då som sagt skolan rullar på inte långt kvar nu. Får hoppas de blir lite bättre väder dock, jättekonstigt väder ute man kan vakna av strålande sol och klarblå himmel en timme senare är det igenmulet och regnet är inte långt borta. Menmen är ändå varmt ute, vilket är skönt. 
 
Nu ska jag vänta på att sambon kommer hem så vi kan fixa iordning hemmagjord pizza sen senare ikväll för att vara exakt 17:30-21:00 är det dags att tvätta. Som jag såg på klockan att de är om ca en halvtimme. 
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0