Bergslagsleden etapp 1

2015-05-28 @ 17:15:53
Nu kommer det lite bilder från vandringen som jag och sambon gjorde i helgen som var, det vill säga mellan den 22-24 maj. Vi tänkte gå etapp 1 och 2 men vi gick "bara" den första då vi inte skulle hinna gå den andra så vi får ta den en annan gång.
 
Etapp 1 utgår i alla fall från Kloten så vi fick skjuts dit på fredag kväll av min Mamma och P. Vi startade vandringen vid 17:30 ungefär och gick 3-4 kilometer innan vi satte upp tältet i en liten glänta. Dagen efter fortsatte vi mot slutmålet och där etapp 1 slutar vilket är i Gillersklack så på lördagen började vi gå runt 9 tiden och var framme runt 18 på kvällen. herregud va mycket uppför och nedför de var på denna etapp. Det har visserligen svårtighetsgrad 4 på en skala 1-5. Hela etapp 1 är 2.2 mil vilket resulterade i att vi gick ca 3-4 km på fredag och 1,8-1,9 mil på lördagen. Sen på söndag hämtade min mamma oss vid ca klockan 11 sen åkte vi hem till dem och fikade och blev bjudna på mat! En mycket trevlig och rolig helg. Nu kommer bilderna också!
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0