Helg

2015-03-27 @ 21:25:49
Hej!
Lite välbehövlig helg ska jag ta nu. Dock blir det faktiskt lite plugg även i helgen. Men skönt ändå med helg när man kan lägga plugget lite mer åt sidan än på vardagarna! Ska nog mest ta det lungt och på söndag blir det brunch på IKEA tillsammans med sambon ska bli mysigt och efter lite det myser vi ner oss framför en film.
 
Imorgon blir det att ta lite sovmorgon imorse var jag uppe klockan 7 och bakade bröd till frukost! Som blev otroligt goda, men imorgon kommer jag inte gå upp klockan 7. Blir nog att sova fram till 9 tiden tror jag. Ska bli fint väder som de ser ut på väderprognosen (men vi alla vet ju att den kan ändras) men om det blir fint väder dvs utan regn. Då blir det storstädning med vädring av mattor därför jag hoppas på uppehåll sen dammsugniing kankse till och med våttorka golven. 
 
Mer uppdate under helgen nu ska jag sätta mig framför tv:en och titta på Ack Värmland.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0