Hej!

2015-03-16 @ 15:00:58
Sitter och kollar igenom lite plugg som är för de kommande veckorna. Lite teknik har en mindre prov nästa tisdag den 24 mars. Gjorde ett gammalt prov nyss gick hyffsat bra, så det ska nog gå bra hoppas jag. Har skola denna vecka onsdag och torsdag. På torsdag mellan 9:00-16:00 och sedan torsdag mellan 8:300-11:50. Båda dagarna är det lab, vilket är jätteroligt och lektionerna går otroligt fort.
 
På fredag åker jag till Kopparberg och hälsar på mamma, får se vad vi hittar på. Tror vi bland annat ska iväg och grilla korv i Nitten. Jag kommer nog ha med mig systemkameran så förhoppningsvis kommer det lite bilder annars har jag mobilen. Vilket betyder att det kommer nya bilder efter helgen!
 
Nej nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma, vi hörs senare. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0