Från balkongen

2015-03-11 @ 10:56:00
 
Denna tog jag alldeles nyss från våran balkong, ser ut som att Gävle bjuder på fint väder idag. SKönt man behöver lite sol så man känner sig piggare, tänkt att solen gör så mycket. Ska vara fint ett par dagar nu har jag sett dock åker vi till Stockholm på fredag så jag får hoppas att de även där är fint. 
 
Jag tänkte att jag skulle gå in och duscha för att sedan fortsätta med plugget och fixa lite saker. Sen som jag skrev igår ska jag och Mattias åka till Valbo Köpcentrum i eftermiddag då han ska klippa sig bland annat.
 
Imorgon är det dags för skola igen efter att ha haft "ledigt" i två dagar. Långa dagar blir det också, imorgon torsdag börjar vi 8:15 och slutar 10:00 men efter det ska vi börja med ett grupparbete så det blir nog att hålla på till 15-16 tiden skulle jag tro. Fredag har vi lektion mellan 8:30-15:00 sen så efter det blir det att åka mot Stockholm. Kom just på att jag måste nog packa innan fredag får nog bli på torsdag efter skolan!
 
nej en dusch var det, vi hörs. Funderar på om jag senare under dagen visa lite gamla bilder. Satt nämligen igår och kikade igenom min externa hårdisk och hittade en massa bilder. Vi får se hur det blir och hur bra plugget går. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0