10 mars

2015-03-10 @ 22:52:08
Kom precis på att jag hade lovat en ny header för ett tag sedan, haha den har jag inte sett av!
Dock håller jag på och fixar en nu faktiskt så förhoppningsvis kommer den upp inom de närmaste dagarna, ska försöka få bloggen lite vår-aktig då våren börjar närma sig mer och mer. Det jag ville säga med detta är att den är faktiskt inte helt bortglömd.
 
Kan ju även berätta lite om morgondagen. Jag ska försöka gå upp i tid och äta frukost. Sen ska jag plugga på lite olika saker, lite kemi, fysik och kika igenom en gruppuppgift, samt måste jag skicka iväg ett mail till min VFU-plats. Sedan ska jag som jag nämnt ovan fixa lite med bloggen förhoppningsvis, sedan vid 16 tiden ska vi ge oss iväg till Valbo då Mattias ska klippa sig och jag kikar nog i lite affärer medan, efter det ska vi hitta en doppresent då vi ska på dop i helgen. Sedan under morgondagen hoppas jag även att jag får svar på två uppgifter som skulle ha kommit igår respektive idag så vi hoppas och håller tummarna att jag får svar imorgon!
 
Nu börjar klockan närma sig 23:00 och det är väll då dags att sova.
Puss och godnatt
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0